Friday, December 11, 2009

KEINDAHAN YANG DI NANTI.

(nukilan ini hanyalah rekaan semata-mata tiada kena mengena antara yang hidup dan mati.thanks!)

malam ini bulan menyaksikan kesedihanku,
aku keseorangan menikmati keindahan alam,
tanpa ditemani sang kekasih hati,
hanya bulan dan bintang yang sudi menemaniku,
dikala malam yang sunyi,
aku teringat akan dirimu yang ku sayangi,
walau kau memperlakui aku seperti ini,
aku akan tetap setia padamu,
aku tidak mungkin akan berpaling tadah darimu,
mencintaimu adalah kebahagiaan bagiku,
malam ini juga kau telah mengajarku erti sebuah perhubungan,
akan tetapi sikapmu tidak separti yang aku jangkakan,
kau diam membisu bersama angin malam,
aku menantimu penuh kesabaran,
sehingga kini kau tetap tiada disisiku.

p/s ; teringat someone la...huhuhu

hasil karya hak milik keyla

0 respons:

Post a Comment